visste ni att ...

- jag kan inte vara i mitt eget rum om mitt fönser inte är öppet, får panik. ovasett hur kallt de är.

- innan ja bloggar måste ja kolla igenom alla min favvo-bloggar och sen blogga, tvångstanke typ.

- ja har varit fjortis i flera år, vill ni se bilder? haha

- ja vill gå i skola över internet

- ja har spytt upp mat och sånt äkligt ihopp för att bli smalare,

- ja går i 8an men är 16år, ni kan få förklarning om ni vill.

- ja är ofast minst hemma en gång i veckan

- ja har bloggat i 4år.

- ja älskar och fota!

Kommentarer
Postat av: sofia

skola över internet vore inte helt fel. fast då skulle man iförisg inte träffa så mycket folk men ...

svar: tack! :)

2009-05-17 @ 11:54:57
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: sara

jag måste också alltid kolla mina favvobloggar innan jag skriver ett inlägg, haha ;)

2009-05-17 @ 13:32:48
URL: http://saraapryning.blogg.se/
Postat av: hannah

ja tack till bilder från fjortis tiden

2009-05-17 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0